Seat tarraco – SUV, ki zapolnjuje športnoterensko vrzel v koncernu

Tarraco je najdaljši SUV, ki je osnovan na platformi MQB-A, na voljo je z najnovejšo tehnologijo.

Pri Seatu so predstavili že nekaj časa pričakovanega športnega terenca z imenom tarraco. Novi SUV je osnovan na platformi MQB-A, natančneje na VW-jevem tiguanu allspace. Za razliko od slednjega ga bodo izdelovali v Wolfsburgu. 

Osnovno strukturo so pri Seatu ovili v podobo, ki napoveduje videz in oblikovanje naslednjih modelov španskega proizvajalca. Linije tarracoja z imenom po zgodovinskem mestu Tarragona z znamenito arhitekturo, a mladostnim in pustolovskim značajem, kot pravijo pri Seatu, so ostre, na nekaterih delih tudi agresivnejše in športnejše kot pri koncernskih tekmecih – tigru-legvanu in največjem rjavem medvedu. Z dolžino 4,735 metra je tudi najdaljši izmed treh. 

seat-tarraco.jpg

Še več podobnosti je v notranjosti, kjer je poleg individualnih elementov sredinska konzola v večji meri sposojena pri VW-ju, je pa v prvi vrsti dobro razporejena. Osempalčni zaslon infozabavnega sistema je sicer postavljen nekoliko višje kot pri VW-ju in Škodi, možno pa ga je upravljati tudi z gestami. Tarraco je tudi prvi seat z digitalnimi merilniki z diagonalo zaslona 10,25 palca, ki je serijski.

Motorji so trije dvolitrski, v ponudbi je še 1,5-litrski TSI. Ta zmore 110 kW (150 KM), sklopljen pa je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki lahko prenaša navor le na sprednji kolesi. Zmogljivejši dvolitrski TSI ima 140 kW (190 KM), hkrati pa tudi štirikolesni pogon, ki ga Seat imenuje 4Drive, in sedemstopenjski samodejni menjalnik DSG. Enaka kombinacija je na voljo pri zmogljivejši dizelski različici s 190 KM, medtem ko sta pri različici s 150 KM na voljo obe možnosti pogona in menjalnika. Nastavljivi blažilniki, ki so v kombinaciji z večjimi platišči dobrodošli, so na seznamu dodatne opreme.

seat-tarraco_2.jpg

Serijsko bo tarraco opremljen s sistemom za nadzor voznega pasu in sistemom za zaviranje v sili, ki zaznava tudi pešce in kolesarje. Sprednji žarometi so serijsko v LED-tehniki, zadnji LED-žarometi, ki so povezani z rdečim odsevnikom, pa imajo vgrajene dinamične smernike.

Prvi tarracoji bodo na ceste zapeljali na začetku prihodnjega leta, glede na celotni paket pa lahko pričakujemo podobno ceno kot pri koncernskih tekmecih, tj. okrog 30 tisočakov za spodobno opremljene.

large_article_seat-tarraco_3.jpg