Že na prvi pogled je jasno, da so pri Peugeotu naredili velik korak pri oblikovanju novega 508. Linije so ostre, maska, ki jo dopolnjujejo LED-žarometi, s številko 508 na začetku pokrova motorja pa agresivna. Streha se pri petvratni različici v slogu kupeja spusti v prav tako športno oblikovani zadnji del. Stekla na vratih so brez okvirja, kot npr. pri kakšnemu športnemu kupeju. Tudi notranjost je na višjem nivoju kot pri predhodniku – digitalni merilniki, okrasni leseni elementi, sedeži s certifikatom AGR (kot pri koncernskem partnerju Oplu).
Novost v segmentu je sistem nočnega vida z infrardečo kamero, ki zaznava živa bitja pred vozilom ponoči oz. v zmanjšani vidljivosti do 250 metrov naprej. Sliko in podatke oz. opozorila prikazuje na zaslonu in projecirnem zaslonu. Ne manjkajo niti zdaj že standardni sistemi za samodejno zaviranje v sili, ohranjanje voznega pasu ipd.
Prtljažnega prostora je za 530 litrov, s podrtimi sedeži pa za 1780. Karavan v dolžino meri 4,78 metra (3 centimetre več od limuzine), v višino pa le 1,42 metra (6 centimetrov manj od predhodnika). Za primerjavo – dolžina škode superb, enega izmed najprostornejših avtomobilov v tem segmentu, je 4,86 metra, v višino meri tudi 5 centimetrov več. V prtljažnik superba je mogoče spraviti za 660 oz 1950 litrov prtljage. Tehnološko pa superb v kakšnem pogledu že zaostaja (treba bo počakati na "facelift", ki ga bodo Čehi predstavili v kratkem).
Nova sta bencinska motorja s prostornino 1,6 litra – zmoreta 134 kW (180 KM) oz. 168 kW (225 KM). Dizli so trije s prostornino 1,5 oz. dveh litrov. Šibkejši zmore 97 kW (130 KM), zmogljivejši 119 kW (160 KM), najzmogljivejši pa 134 kW (180 KM). Vse različice, razen vstopne z najšibkejšim dizelskim motorjem, so opremljene z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8, ki so ga izdelali pri japonskem podjetju Aisin, ki med drugim razvija in dobavlja menjalnike tudi za znamko Volvo. Na voljo so tudi prilagodljivi blažilniki za več udobja.
Prihodnjo jesen bodo predstavili tudi priključnega hibrida s sistemsko močjo 223 kW (300 KM) in z možnostjo izbire pogona na dve kolesi ali štiri kolesa (HYBRID4). Litijev ionski akumulator električne energije z napetostjo 300 voltov bo nameščen pod zadnjimi sedeži, kapaciteta pa bo med 11,8 KWh pri različici HYBRID oz. 13,2 KWh pri različici HYBRID4. Zgolj na elektriko bo mogoče prevoziti 50 kilometrov po testnem postopku WLTP. Z običajnim priključkom bo čas polnjenja akumulatorja pri hibridnem 508 7 ur, s t. i. zmogljivejšo hitro polnilnico pa se bo akumulator napolnil v nekaj manj kot dveh urah.
Letošnjo jesen na ceste zapelje petvratna različica, naslednje leto pa še karavan oz. 508 SW. Za osnovno opremljenega 508 bo treba odšteti okrog 30 tisočakov, medtem ko bo višji nivo opreme allure s kakšnim kosom dodatne opreme že blizu 40 tisoč evrov.