Pri Škodi so v Pragi predstavili lani napovedano novo generacijo superba. Nova največja škoda v dolžino meri 4,85 metra, medosna razdalja pa znaša 2,84 metra (za primerjavo – VW passat v dolžino meri 4,77 metra, medosna razdalja pa znaša 2,71 metra). V primerjavi s prejšnjim modelom ima novi superb tudi prostornejšo potniško kabino – na zadnjih sedežih bodo potniki imeli pri kolenih še petnajst centimetrov prostora, nad glavami potnikov pa bo na voljo še skoraj deset centimetrov prostora, kar je po Škodinih podatkih največ v tem razredu. V prtljažniku bo za prtljago na voljo 625 litrov prostornine, ki se bo s podrto zadnjo klopljo pri limuzinski različici lahko povečala na 1760 litrov.
Za najvarčnejši model oz. različico greenline pri Škodi napovedujejo porabo 3,7 litra dizla na sto kilometrov. Na voljo bo pet TSI-motorjev z močmi med 92 kW (125 KM) in 206 kW (280 KM) ter trije TDI-motorji z močmi med 88 kW (120 KM) in 140 kW (190 KM). Na voljo bosta tudi DSG-menjalnik in štirikolesni pogon.
Nova škoda superb je tudi prva Škoda, ki ponuja prilagodljivo kontrolo šasije (DCC) oz. prilagodljivo vzmetenje z izbiro načina vožnje. Nova je tudi tripodročna klimatska naprava, namesto enega prostora za dežnik, ki je bil v predhodniku skrit v zadnjih desnih vratih, pa sta v novem modelu prostora za dežnika v obeh sprednjih vratih.
Poleg standardnih (za današnje čase in v primerjavi s konkurenco že zastarelih) halogenskih žarometov bodo na voljo še biksenonski žarometi s funkcijo AFL, ki pri nezasenčenem snopu ne bodo slepili nasproti vozečih udeležencev v prometu, in z dnevnimi LED-lučmi, zadnje luči pa bodo serijsko v LED-tehniki. V serijsko opremo bodo vključeni še sistem ESP s samodejnim zaviranjem po trku, sistem samodejnega zaviranja pri potencialni nevarnosti pred vozilom, elektronski nadzor tlaka v pnevmatikah, sedem zračnih blazin in tritočkovni varnostni pasovi z opozorili za nepripetost. Z novim superbom bodo lahko potniki brskali tudi po spletu s povezavo LTE.
Prodaja limuzinske različice se bo začela poleti, karavanske pa jeseni. Cena osnovnega modela bo v Nemčiji okrog 25 tisočakov.