Novi VW touareg z najsodobnejšo koncernsko tehnologijo

Tretja generacija VW-jevega športnega terenca

Volkswagen je začel s prodajo touarega, svojega največjega športnega terenca na evropskem tržišču (v ZDA je ameriškim kupcem na voljo dimenzijsko večji model Atlas). Koncernsko platformo MLB si deli z dvema audijema (Q7 in Q8), s porschejem cayennom, z bentleyjem bentaygo in lamborghinijem urusom.

VW_touareg_Revija-Evropa_4.jpg

Novi touareg v dolžino meri 4,88 metra (7,7 centimetra več od predhodnika), v širino 1,98 (4,4 centimetra več od predhodnika), v višino pa 1,72 (7 milimetrov manj od predhodnika). Medosna razdalja meri 2,9 metra, masa pa znaša dve toni. Največja dovoljena masa prikolice z zavorami, ki jo novi SUV lahko vleče, je 3,5 tone.

Touareg bo na voljo z motorji V6 in V8, pa tudi kot priključni hibrid. Menjalnik je osemstopenjski samodejni, pogon pa stalni štirikolesni.

Prvi touaregi bodo na voljo s trilitrskim turbodizelskim motorjem V6 z močjo 210 kW (280 KM) in z največjim navorom 600 Nm med 2250 in 3250 obrati na minuto. Menjalnik je osemstopenjski samodejni, pogon pa prilagodljivi stalni štirikolesni (4MOTION). Slednji lahko razporedi največ 70 odstotkov navora na sprednji kolesni par, do 80 pa na zadnjega. Pozneje bodo na voljo še dizelski šestvaljnik s 170 kW (231 KM) in 500 Nm navora, dizelski osemvaljnik s 310 kW (421 KM) in z 900 Nm navora, bencinski šestvaljnik z 250 kW (340 KM) in s 450 Nm navora ter priključni hibrid s sistemsko močjo 270 kW (367 KM).

Kupci bodo lahko izbrali tudi zračno vzmetenje in štirikolesno krmiljenje, ki do hitrosti 37 km/h obračalni krog z obračanjem zadnjih koles v nasprotno smer od sprednjega para zmanjša z 12,19 na 11,19 metra.

VW_touareg_Revija-Evropa_3.jpg

V notranjosti pozornost hitro pritegne doplačljivi digitalizirani informacijski sistem, ki ga pri VW-ju imenujejo innovision cockpit. Novost je tudi t. i. night vision z delovanjem na osnovi termokamere, ki informacije sporoča na digitalnem prikazovalniku, hkrati pa še npr. dodatno osvetli zaznane pešce ali živali z matričnimi LED-žarometi IQ.Light s 128 ločenimi svetlobnimi elementi.

Doseg zaznavanja sistema night vision znaša 130 metrov.

Novost pri novem touaregu je tudi stabilizacija karoserije, ki omogoča manj nagibanja v ovinkih, prilagodljivi tempomat pa v kombinaciji z asistenčnima sistemoma za pomoč pri zastojih (Traffic Jam Assist) ter ohranjanje vozila na voznem pasu (Line Assist) omogoča polsamodejno vožnjo do hitrosti 55 km/h.

Za najosnovnejšega touarega (raven opreme touareg) bo v Sloveniji treba odšteti 63.264 evrov, medtem ko se različica R-Line začne še deset tisočakov višje.

VW_touareg_Revija-Evropa_2.jpg