Škoda v Pragi predstavila novega superba

Pri Škodi so v Pragi predstavili lani napovedano novo generacijo superba. Nova največja škoda v dolžino meri 4,85 metra, medosna razdalja pa znaša 2,84 metra (za primerjavo – VW passat v dolžino meri 4,77 metra, medosna razdalja pa znaša 2,71 metra). V primerjavi s prejšnjim modelom ima novi superb tudi prostornejšo potniško kabino – na zadnjih sedežih bodo potniki imeli pri kolenih še petnajst centimetrov prostora, nad glavami potnikov pa bo na voljo še skoraj deset centimetrov prostora, kar je po Škodinih podatkih največ v tem razredu. V prtljažniku bo za prtljago na voljo 625 litrov prostornine, ki se bo s podrto zadnjo klopljo pri limuzinski različici lahko povečala na 1760 litrov.

large_article_superb-2015-1.jpg

Za najvarčnejši model oz. različico greenline pri Škodi napovedujejo porabo 3,7 litra dizla na sto kilometrov. Na voljo bo pet TSI-motorjev z močmi med 92 kW (125 KM) in 206 kW (280 KM) ter trije TDI-motorji z močmi med 88 kW (120 KM) in 140 kW (190 KM). Na voljo bosta tudi DSG-menjalnik in štirikolesni pogon.

Nova škoda superb je tudi prva Škoda, ki ponuja prilagodljivo kontrolo šasije (DCC) oz. prilagodljivo vzmetenje z izbiro načina vožnje. Nova je tudi tripodročna klimatska naprava, namesto enega prostora za dežnik, ki je bil v predhodniku skrit v zadnjih desnih vratih, pa sta v novem modelu prostora za dežnika v obeh sprednjih vratih.

Poleg standardnih (za današnje čase in v primerjavi s konkurenco že zastarelih) halogenskih žarometov bodo na voljo še biksenonski žarometi s funkcijo AFL, ki pri nezasenčenem snopu ne bodo slepili nasproti vozečih udeležencev v prometu, in z dnevnimi LED-lučmi, zadnje luči pa bodo serijsko v LED-tehniki. V serijsko opremo bodo vključeni še sistem ESP s samodejnim zaviranjem po trku, sistem samodejnega zaviranja pri potencialni nevarnosti pred vozilom, elektronski nadzor tlaka v pnevmatikah, sedem zračnih blazin in tritočkovni varnostni pasovi z opozorili za nepripetost. Z novim superbom bodo lahko potniki brskali tudi po spletu s povezavo LTE.

Prodaja limuzinske različice se bo začela poleti, karavanske pa jeseni. Cena osnovnega modela bo v Nemčiji okrog 25 tisočakov.